Dieselgate
Moderátor: 4track1031
-
- Autoškolák
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 05.09.2012 13:27
Dieselgate
Dnes som sa objednal do Auto Boat kvoli vymene pryžového dorazu tlmica. Mam motor 2.0TDI 125kW. Chlapik v telefone mi vravi, ze vy ste zvolavany na upravu SW dieselgate. A ja, ze nemam zaujem. A on, ze v poriadku, ale ze musim podpisat, ze som to odmietol, co znamena, ze potom to uz nespravia dodatocne ani mne, ani cloveku, ktory raz odomna auto v buducnosti kupi, nakolko po mojom nesuhlase ma vraj vyradia z databazym a potom, ak by som napriklad predal auto do Nemecka, tak mi ho kupujuci moze vratit! Pripadne, ze aj u nas mozem mat v buducnosti problem. Akoze do pekla! Tak oni oklamu zakaznika a potom ho este nutia pod vyhrazkami???Halo??? Zastavte zemegulu, chcem vystupit.. A este mi chlapik vravi, ze to absolutne neovplyvni ani spotrebu, ani vykon, ja neverim.... Vase nazory a skusenosti prosim?
-
- Vodič
- Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 29.12.2015 11:05
- MistrWajn
- Jazdec
- Príspevky: 428
- Dátum registrácie: 18.08.2015 15:37
- Bydlisko: Žilina/Bratislava
Re: Dieselgate
Ja som bol v Porsche v BA a tiez mi povedali ze mi musia aj prehrat SW. Povedal som ze zatial to nechcem, ze sa este chcem poradim s niekym o tom. Podpisal som papier ze som odmietol a povedali mi ze ked uz zistim ako co mam sa zastavit a prehraju mi to. Ale zatial nemam dovod sa tam zastavit...
- 8Tomo88
- VWjunior
- Príspevky: 1839
- Dátum registrácie: 27.05.2014 18:51
- Bydlisko: Záhorie
Re: Dieselgate
kokos to je neskutocne co sa deje... banda jedna...
Je tu niekto kto si to dal prehrat? Ako sa to sprava,su tam vobec neake rozdiele ?
Je tu niekto kto si to dal prehrat? Ako sa to sprava,su tam vobec neake rozdiele ?
VW Passat CC, 2009, 2.0 TDI (CBAB)(CR) 103KW→140HP
Tomaškové CC-čko → http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=62568" onclick="window.open(this.href);return false;
VCDS 12.12.0
/RCD 510/OPS/BLACK ALCANTARA/R18 DAYTONA/R16 PLECHAC/H7 XENESIS/LED/
Tomaškové CC-čko → http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=62568" onclick="window.open(this.href);return false;
VCDS 12.12.0
/RCD 510/OPS/BLACK ALCANTARA/R18 DAYTONA/R16 PLECHAC/H7 XENESIS/LED/
- MistrWajn
- Jazdec
- Príspevky: 428
- Dátum registrácie: 18.08.2015 15:37
- Bydlisko: Žilina/Bratislava
Re: Dieselgate
Uz som to tu raz daval z ceskeho fora. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=318716" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Autoškolák
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 01.01.2017 23:11
Re: Dieselgate
Mam 2.0tdi cr 125kw.
Po prehrati je cca o 10-15% vyssia spotreba pri dialnicnych rychlostiach.
Priklad tempomat ba-zv, spotreba na 100km na danej trase podla palubneho:
120km/h spotreba 5.4l
130km/h spotreba 6.9l
148km/h spotreba 7.3l
Dojazd klesol z 1000-1100km na 900-950km na 70litroch.
Jedina vec co som si vsimol je to, ze to konencne netrha pri strednej akceleracii na 1tke pri 2000rpm pri vode zohriatej na cca 70 a jazdeni po meste. A este mam pocit ze je to trochu hlucnejsie po meste na standardnej nafte s vifom.
Po flashi softu ukazovala diagnostia este 30k km zivotnost dpf a to som mal 206k km nabehanych, ked sa robil update.
Po prehrati je cca o 10-15% vyssia spotreba pri dialnicnych rychlostiach.
Priklad tempomat ba-zv, spotreba na 100km na danej trase podla palubneho:
120km/h spotreba 5.4l
130km/h spotreba 6.9l
148km/h spotreba 7.3l
Dojazd klesol z 1000-1100km na 900-950km na 70litroch.
Jedina vec co som si vsimol je to, ze to konencne netrha pri strednej akceleracii na 1tke pri 2000rpm pri vode zohriatej na cca 70 a jazdeni po meste. A este mam pocit ze je to trochu hlucnejsie po meste na standardnej nafte s vifom.
Po flashi softu ukazovala diagnostia este 30k km zivotnost dpf a to som mal 206k km nabehanych, ked sa robil update.
VW Passat Variant B7 2.0TDi 125kw M6, BlueMotion, Highline
- Bilstein B3+B6 suspension
- Gtechniq CSL+EXOv2 ochrana laku
- nejake to audio DEH-P88RS-II, DLS A6, Audison LRx 4.5, Hertz HSK163
- Bilstein B3+B6 suspension
- Gtechniq CSL+EXOv2 ochrana laku
- nejake to audio DEH-P88RS-II, DLS A6, Audison LRx 4.5, Hertz HSK163
- 4track1031
- VWexpert
- Príspevky: 2522
- Dátum registrácie: 12.01.2008 19:17
- Bydlisko: žilina
Re: Dieselgate
Tiguan 103kW po prehrati softu. Za studena startuje ako V3S, kym sa valce dohodnu, ktory pojde prvy. A nasledne chod vyrazne tvrdsi ako pred ....
Za tepla bez rozdielu
Za tepla bez rozdielu
http://www.x-dent.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Autoškolák
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 01.01.2017 23:11
Re: Dieselgate
UPDATE:
- DPF - po poslednej servisnej kontrole pri 234k km ukazovalo, a teraz sa podrz, zostavajucu zivotnost 90k km! Na servis som dosiel tesne po regeneracii a ukazovalo to 0ml tej popolcekovej-olejovej naplne.
Tolko pozitivne spravy.
Neraz ta menej pozitivna. S prichodom ochladenia zacalo auto za studena na prvych par sto metroch nepekne klepat-tak ostro akoby trojvalcovo pri miernej akceleracii. Az tak sa mu nechcelo pri jemnej akceleracii ist do otacok a jemne sklbalo medzi 1400-2000rpm na prvom a druhom stupni.
Takze opat servis, a vypada to tak, ze jeden vstrek ma korekcie mimo toleranciu.
Tuto symfoniu, ktora mi pripomenula starkeho Zetor 25 v 90tych rokoch, si mozete vypocut tu: https://drive.google.com/file/d/0B8L1bs ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
Takze sa to poslalo importerovi a ten obratom posiela zadara novy vstrekovac...udajne DieselGate update neurobil vstrekovacom az tak dobre a tak to do 7 rokov a 250k km menia.
Uvidime co to povie po vymene a ci neodidu po vymene zvysne tri, kedze take su skusenosti.
Enjoy Das Auto
- DPF - po poslednej servisnej kontrole pri 234k km ukazovalo, a teraz sa podrz, zostavajucu zivotnost 90k km! Na servis som dosiel tesne po regeneracii a ukazovalo to 0ml tej popolcekovej-olejovej naplne.
Tolko pozitivne spravy.
Neraz ta menej pozitivna. S prichodom ochladenia zacalo auto za studena na prvych par sto metroch nepekne klepat-tak ostro akoby trojvalcovo pri miernej akceleracii. Az tak sa mu nechcelo pri jemnej akceleracii ist do otacok a jemne sklbalo medzi 1400-2000rpm na prvom a druhom stupni.
Takze opat servis, a vypada to tak, ze jeden vstrek ma korekcie mimo toleranciu.
Tuto symfoniu, ktora mi pripomenula starkeho Zetor 25 v 90tych rokoch, si mozete vypocut tu: https://drive.google.com/file/d/0B8L1bs ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
Takze sa to poslalo importerovi a ten obratom posiela zadara novy vstrekovac...udajne DieselGate update neurobil vstrekovacom az tak dobre a tak to do 7 rokov a 250k km menia.
Uvidime co to povie po vymene a ci neodidu po vymene zvysne tri, kedze take su skusenosti.
Enjoy Das Auto
VW Passat Variant B7 2.0TDi 125kw M6, BlueMotion, Highline
- Bilstein B3+B6 suspension
- Gtechniq CSL+EXOv2 ochrana laku
- nejake to audio DEH-P88RS-II, DLS A6, Audison LRx 4.5, Hertz HSK163
- Bilstein B3+B6 suspension
- Gtechniq CSL+EXOv2 ochrana laku
- nejake to audio DEH-P88RS-II, DLS A6, Audison LRx 4.5, Hertz HSK163
-
- Autoškolák
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 24.01.2013 00:00
- Bydlisko: Fiji
- Kontaktovať používateľa:
Re: Dieselgate
april-2017 pri 125tis.km mi prehrali soft -odvtedy pocujem taky jemny klepot/ cinkanie, pri miernej akceleracii ..predtym to urcite nerobilo..tazko posudit ci su to tie vstreky.
-podla vag by mali byt vsetky 4 vsetrekovace v tolerancii
1 odchylka vstrek.mnozstva (0.05mg)
2 (-0,03mg)
3 (0.25mg)
4 (-0.26mg)
-podla vag by mali byt vsetky 4 vsetrekovace v tolerancii
1 odchylka vstrek.mnozstva (0.05mg)
2 (-0,03mg)
3 (0.25mg)
4 (-0.26mg)
Vw Passat Variant 2.0TDi,103kw, 4M, comfortline, 2011
VW Golf 7, 1.6 TDI ,81 kw
VW Golf 7, 1.6 TDI ,81 kw
-
- Autoškolák
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 20.04.2013 19:25
Re: Dieselgate
Zdravim mam Passat B7 2011 2.0TDI 103kw kupovane v maji v Nemecku 70 000km (kupovane od oficialneho dealera VW a plnou servisnou historiou )
Kupene uz s prehratym softom dieselgate
Pred dvoma mesiacmi som zacal mat rovnaky problem ako popisujete vyssie:
citujem
"auto za studena na prvych par sto metroch nepekne klepalo-tak ostro akoby trojvalcovo pri miernej akceleracii. Az tak sa mu nechcelo pri jemnej akceleracii ist do otacok a jemne sklbalo medzi 1400-2000rpm na prvom a druhom stupni. "
Moj servisak zistil ze jeden strek ma odchylku 1.8mg, objednal sa novy uvidime ci to pomoze (skoda ze som nevidel vas prispevok skor, ze to riesi autorizovany servis )
Otazka je ale ci to riesi autorizovany servis u nas aj ked je auto zo zahranicia a soft bol prehraty taktiez v zahranici ak by mi neskor odisiel dalsi vstrek
Kupene uz s prehratym softom dieselgate
Pred dvoma mesiacmi som zacal mat rovnaky problem ako popisujete vyssie:
citujem
"auto za studena na prvych par sto metroch nepekne klepalo-tak ostro akoby trojvalcovo pri miernej akceleracii. Az tak sa mu nechcelo pri jemnej akceleracii ist do otacok a jemne sklbalo medzi 1400-2000rpm na prvom a druhom stupni. "
Moj servisak zistil ze jeden strek ma odchylku 1.8mg, objednal sa novy uvidime ci to pomoze (skoda ze som nevidel vas prispevok skor, ze to riesi autorizovany servis )
Otazka je ale ci to riesi autorizovany servis u nas aj ked je auto zo zahranicia a soft bol prehraty taktiez v zahranici ak by mi neskor odisiel dalsi vstrek
VW Passat, 2.0 TDI, 103KW, rocnik 2011, Highline
VW Polo Classic,1.6, 55KW, ALM021879, rocnik 1998, Benzin + LPG
VW Polo Classic,1.6, 55KW, ALM021879, rocnik 1998, Benzin + LPG