Nový GOLF 7 R-line Highline
Moderátor: sirdo
- NeuroDriver
- Autoškolák
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 09.06.2016 12:16
Nový GOLF 7 R-line Highline
Ahojte, planujem kupit noveho Golfika 7 R-line Highline, mam este malu dilemu co sa tyka vyberu vybavy a motorizacie.
1. 92kW/ 125 vs 110kW/ 150
- zatial som rozhodnuty pre 125ku, budem jazdit 90% mesto. Par krat do roka pojdeme niekam mimo BA vramci SR, mozno raz za rok nejake Chorvatsko
2. K Highline vybave este vaham nad dokupenim
- adaptivny tempomat / chapem ze pri manuale je podstatne mensie vyuzitie, kupil by som kvoli City Breaku ktory mi uz par ludi odporucilo
- DCC, na BA cesty sa mi to zda pri 17kach v spojeni s Comfortom uzitocna vec, mate niekto skusenosti? Je to takmer tisicka hore, stoji to za to?
- vyhrievane celne sklo, musi sa kupit aj s Bluetooth hands-free mobilné pripojenie a light a vision paketom, co je spolu dost a vacsi zmysel mi zatial dava DCC
Inak z ostatnych veci chcem zatial dokupit:
- dynaudio
- blind spot monitor
- app connect
- bi-xenony s natocenim (kvoli dennym LEDkam)
- cuvacia + park assist / pre manzelku
- ergoActive, kolega si ich nevie vynachvalit
- vyhrievany volant / uvidim podla final budgetu
- proaktivny bezpecnostny
- vonkajsie spataky elektricky
Dakujem vsetkym za postrehy a pomoc pri vybere.
1. 92kW/ 125 vs 110kW/ 150
- zatial som rozhodnuty pre 125ku, budem jazdit 90% mesto. Par krat do roka pojdeme niekam mimo BA vramci SR, mozno raz za rok nejake Chorvatsko
2. K Highline vybave este vaham nad dokupenim
- adaptivny tempomat / chapem ze pri manuale je podstatne mensie vyuzitie, kupil by som kvoli City Breaku ktory mi uz par ludi odporucilo
- DCC, na BA cesty sa mi to zda pri 17kach v spojeni s Comfortom uzitocna vec, mate niekto skusenosti? Je to takmer tisicka hore, stoji to za to?
- vyhrievane celne sklo, musi sa kupit aj s Bluetooth hands-free mobilné pripojenie a light a vision paketom, co je spolu dost a vacsi zmysel mi zatial dava DCC
Inak z ostatnych veci chcem zatial dokupit:
- dynaudio
- blind spot monitor
- app connect
- bi-xenony s natocenim (kvoli dennym LEDkam)
- cuvacia + park assist / pre manzelku
- ergoActive, kolega si ich nevie vynachvalit
- vyhrievany volant / uvidim podla final budgetu
- proaktivny bezpecnostny
- vonkajsie spataky elektricky
Dakujem vsetkym za postrehy a pomoc pri vybere.
- Golias91
- Autoškolák
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 07.09.2015 21:55
Re: Nový GOLF 7 R-line Highline
Cauko, od septembra mam rline highline variant 92kw. Navyše som dal xenóny plus LED, discovery média, ergo sedadlá, adaptívne tempomat, svetelny/dažďový senzor. Každú z týchto veci navyše môžem odporučiť, využívam vsetky využívam. Adaptívny tempomat je super aj pri manuále. Ajtak to najviac človek využije na diaľnici a tam máš stále sestku. Motor je postačujúci pre moje potreby a štýl jazdenia ale vždy je lepšie mať silnejší. Ja som doňho nešiel lebo som sa bal toho vypínania valcov, ale nikto si zdá sa na to nesťažuje.
To co nemám z výbavy neviem posúdiť... Jedine co mi tam chyba a nemôžem to mat je aby sa mi zmestili 3detske sedačky vedľa seba, rodina sa totiž nečakane rozrástla a ja sa golfa nechcem vzdať
To co nemám z výbavy neviem posúdiť... Jedine co mi tam chyba a nemôžem to mat je aby sa mi zmestili 3detske sedačky vedľa seba, rodina sa totiž nečakane rozrástla a ja sa golfa nechcem vzdať
Golf Variant r-line highline
1,4 TSI 92kw
1,4 TSI 92kw
- caravelle
- VWexpert
- Príspevky: 2572
- Dátum registrácie: 15.01.2008 18:58
- Bydlisko: Hlavné mesto
- Kontaktovať používateľa:
Nový GOLF 7 R-line Highline
1,5 roka som jazdil na G7 Highline na 17tkach tak za mna by som som to riešil takto :
pri 17tkach by som neriešil DCC (pri 18tkach áno)
ErgoActive určite odporúčam
To vyhrievané čelné sklo je super ... Len škoda ze je to viazane na iné výbavy, oplatí sa ak neparkujes v garáži
Adaptívny tempomat je Ok - ale ako si písal ešte lepší je s DSG. Ak možem porovnať, po diaľnici je lepší obyčajný tempomat resp. Nič mu nechýba. V meste, v BA po obchvate je lepší adaptívny ,,,, o tom city brake netuším čo to je ,,,, ani ako funguje ,,,,
Btw na g6 variant a audi mám obyčajný tempomat a na passate b8 adaptívny (do 160 km/h)
Vonkajšie elektricky sklápateľné spätné zrkadla sú tiež fajn vec - najmä v meste a Podzemných garážach
A na záver - čo sa týka motoru. Určite by som si príplatil za 110 kW (napr. Miesto toho DCC )
Inak dynaaudio schvaľujem, blindspot tiež (síce nemam), bixenony detto. Park asistenta som moc nevyužíval - skôr iba som to ľudom ukazoval ,,,, ale pre manželku chápem ,,,
Vyhrievaný volant - nemam - ale taktiež pre manželku bude určite užitočný - samozrejme v kombinacii s výhrevom sedačiek
Držím palce !!!
Odoslané z môjho iPhone 6s cez Tapatalk
pri 17tkach by som neriešil DCC (pri 18tkach áno)
ErgoActive určite odporúčam
To vyhrievané čelné sklo je super ... Len škoda ze je to viazane na iné výbavy, oplatí sa ak neparkujes v garáži
Adaptívny tempomat je Ok - ale ako si písal ešte lepší je s DSG. Ak možem porovnať, po diaľnici je lepší obyčajný tempomat resp. Nič mu nechýba. V meste, v BA po obchvate je lepší adaptívny ,,,, o tom city brake netuším čo to je ,,,, ani ako funguje ,,,,
Btw na g6 variant a audi mám obyčajný tempomat a na passate b8 adaptívny (do 160 km/h)
Vonkajšie elektricky sklápateľné spätné zrkadla sú tiež fajn vec - najmä v meste a Podzemných garážach
A na záver - čo sa týka motoru. Určite by som si príplatil za 110 kW (napr. Miesto toho DCC )
Inak dynaaudio schvaľujem, blindspot tiež (síce nemam), bixenony detto. Park asistenta som moc nevyužíval - skôr iba som to ľudom ukazoval ,,,, ale pre manželku chápem ,,,
Vyhrievaný volant - nemam - ale taktiež pre manželku bude určite užitočný - samozrejme v kombinacii s výhrevom sedačiek
Držím palce !!!
Odoslané z môjho iPhone 6s cez Tapatalk
- NeuroDriver
- Autoškolák
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 09.06.2016 12:16
Re: Nový GOLF 7 R-line Highline
Pani, diky moc za postrehy
Golias91:
- adaptivny tempomat / jasne, pokial hodne jazdis na dialnici tak to vyuzitie ma aj pri manuale. U mna ako pisem je hlavne mesto, kde si jeho funkciu viem predstavit hlavne v spojeni s automatom v zacpe. Je asi zbytocne otvarat diskusiu automat vs manual, ja osobne rad radim ale nemam nic proti automatom. Tieto xenony inak davam hlavne kvoli tym dennym LEDkam, aj doma nemam rad "zlte" osvetlenie a myslim ze by to kazilo dojem.
Gratulujem k novemu prirastku, ja vozim vzadu zatial dvoch mini pasazierov
caravelle:
- sef ma adaptivne pruzenie na passate a nevie si to vynachvalit, kazdopadne uvidim kam ma pusti budget. Druhy kolega jazdi na firemnom golfe so 16kami a doma ma na sukromnom 17ky a teda na tu tvrdost nadava poriadne
- zatial parkujem mimo garaze, ale do buducna budem v garazi. toto davam do sekcie nice to have, cakam este kym budem mat final info o financiach na auto
- na to dynaudio sa hodne tesim, pocuvam metal a v aute vzdy vlastnu muziku, tak som zvedavy co predvedu
Tych 150 koni je urcite lakavych ale fakt neviem ci to vyuzijem pri mojom style jazdy a hlavne jazdim fakt skoro stale mesto. Pani, aktualne jazdim na Fabii 1.2 takze ocakavania aj pri 125 su obrovke
Inak mate niekto R-line v ciernej? Vsimol som si ze sa tu viac fandi cervenej a bielej, zrejme aj kvoli udrzbe a vacsiemu vyhriatiu v lete. Ja som zvazoval aj sedu ale tu u nas v okoli som narazil na jednu r-line ciernu perlu a bolo vymalovane. Planujem dat bez oznacenia modelu a motora, paci sa mi to take minimalisticke
Golias91:
- adaptivny tempomat / jasne, pokial hodne jazdis na dialnici tak to vyuzitie ma aj pri manuale. U mna ako pisem je hlavne mesto, kde si jeho funkciu viem predstavit hlavne v spojeni s automatom v zacpe. Je asi zbytocne otvarat diskusiu automat vs manual, ja osobne rad radim ale nemam nic proti automatom. Tieto xenony inak davam hlavne kvoli tym dennym LEDkam, aj doma nemam rad "zlte" osvetlenie a myslim ze by to kazilo dojem.
Gratulujem k novemu prirastku, ja vozim vzadu zatial dvoch mini pasazierov
caravelle:
- sef ma adaptivne pruzenie na passate a nevie si to vynachvalit, kazdopadne uvidim kam ma pusti budget. Druhy kolega jazdi na firemnom golfe so 16kami a doma ma na sukromnom 17ky a teda na tu tvrdost nadava poriadne
- zatial parkujem mimo garaze, ale do buducna budem v garazi. toto davam do sekcie nice to have, cakam este kym budem mat final info o financiach na auto
- na to dynaudio sa hodne tesim, pocuvam metal a v aute vzdy vlastnu muziku, tak som zvedavy co predvedu
Tych 150 koni je urcite lakavych ale fakt neviem ci to vyuzijem pri mojom style jazdy a hlavne jazdim fakt skoro stale mesto. Pani, aktualne jazdim na Fabii 1.2 takze ocakavania aj pri 125 su obrovke
Inak mate niekto R-line v ciernej? Vsimol som si ze sa tu viac fandi cervenej a bielej, zrejme aj kvoli udrzbe a vacsiemu vyhriatiu v lete. Ja som zvazoval aj sedu ale tu u nas v okoli som narazil na jednu r-line ciernu perlu a bolo vymalovane. Planujem dat bez oznacenia modelu a motora, paci sa mi to take minimalisticke
- caravelle
- VWexpert
- Príspevky: 2572
- Dátum registrácie: 15.01.2008 18:58
- Bydlisko: Hlavné mesto
- Kontaktovať používateľa:
Nový GOLF 7 R-line Highline
K tomu DCC - ako myslíš - akože je to fajn feature - ale pri 17tkach podľa mna nepodstatná.
Ja mám passata B8 na 17tlach (205/55/r17) bez DCC a adaptívne tlmiče si viem predstaviť len kvôli zvýšenej tvrdosti, určite nie, aby bol passat mäkší ,,,
Hmm nad výkonovou rezervou by som ešte určite popremýšľal ,,,, samozrejme záleží od preferencií. Osobne momentálne striedam 77 kW (g6 variant), 140 kW (passat) a 154 kW (Audi s3) a hádaj kde sa najlepsie cítim ? A okrem toho uz aj tých 154 kW mi občas príde ako malo
Kamarát má g7 variant Highline R-line v šedej limestone - je to paráda - ale čiernou nič nepokazíš - aj keď, aby vynikla musí byt autíčko vždy umyté
Ja som na G7 mal vzadu iba označenie modelu na passate nemam vzadu nič. A na Audi tam mám "S3" a na g6v tam mám aj golf aj TDi ,,,,
Odoslané z môjho iPhone 6s cez Tapatalk
Ja mám passata B8 na 17tlach (205/55/r17) bez DCC a adaptívne tlmiče si viem predstaviť len kvôli zvýšenej tvrdosti, určite nie, aby bol passat mäkší ,,,
Hmm nad výkonovou rezervou by som ešte určite popremýšľal ,,,, samozrejme záleží od preferencií. Osobne momentálne striedam 77 kW (g6 variant), 140 kW (passat) a 154 kW (Audi s3) a hádaj kde sa najlepsie cítim ? A okrem toho uz aj tých 154 kW mi občas príde ako malo
Kamarát má g7 variant Highline R-line v šedej limestone - je to paráda - ale čiernou nič nepokazíš - aj keď, aby vynikla musí byt autíčko vždy umyté
Ja som na G7 mal vzadu iba označenie modelu na passate nemam vzadu nič. A na Audi tam mám "S3" a na g6v tam mám aj golf aj TDi ,,,,
Odoslané z môjho iPhone 6s cez Tapatalk
-
- Autoškolák
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 25.09.2015 15:29
Re: Nový GOLF 7 R-line Highline
Nazdar ja mam od decembra r-line highline 1,4 tsi 110 kw a nemozem vynachvalit... urcite by som priplatil za tento motor namiesto DCC a ktomu odporucam volic jazdných rezimov, neviem ako sa to vola ale stoji to okolo 100 €.... to urcite stoji za to... inak ten motor paradicka spotreba do 6 litrov s prehladom kombinovana a ten vykon je super, najme ked zvolis jazdny rezim sport 17tky v highline rline su tie pekne antracitove šede, za 18tky sa priplacat podla môjho nazoru nejak neoplati, lebo musis mat znizeny podvozok, co do mesta, ako pises, nie je ziadna vyhra kvôli obrubníkom, jamam atd... teda aspon tu v BA
-
- Autoškolák
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 21.08.2015 08:14
Re: Nový GOLF 7 R-line Highline
Taky mám 1.4 TSI 110kW Highline černou perlu, akorát nemám R-line.
Kdybych si měl vybrat z tvé výbavy, tak beru na 100% vyhřívané sklo - to nemám a lituji - sklo na golfu je nějak měkké a lehko se škrábe.
DCC nedovedu posoudit zda jo/ne, mám 16" kola.
Dynaudio - nemám ale co jsem četl tak hodně lidí je zklamáno, prakticky za stejné peníze máš vytlumení + aftermarket repro a výsledek je lepší, navíc nepřijdeš o místo v rezervě a máš tam dát nějaké věci.
ParkAssist určitě ano, máš pak senzory kolem celého auta.
Elektricky sklopná zrcátka - sklápěji se poněkud divně -tak že na ně prší a sněží.
Přidej si prodlouženou záruku alespoň 4 roky.
Kdybych si měl vybrat z tvé výbavy, tak beru na 100% vyhřívané sklo - to nemám a lituji - sklo na golfu je nějak měkké a lehko se škrábe.
DCC nedovedu posoudit zda jo/ne, mám 16" kola.
Dynaudio - nemám ale co jsem četl tak hodně lidí je zklamáno, prakticky za stejné peníze máš vytlumení + aftermarket repro a výsledek je lepší, navíc nepřijdeš o místo v rezervě a máš tam dát nějaké věci.
ParkAssist určitě ano, máš pak senzory kolem celého auta.
Elektricky sklopná zrcátka - sklápěji se poněkud divně -tak že na ně prší a sněží.
Přidej si prodlouženou záruku alespoň 4 roky.
- caravelle
- VWexpert
- Príspevky: 2572
- Dátum registrácie: 15.01.2008 18:58
- Bydlisko: Hlavné mesto
- Kontaktovať používateľa:
Nový GOLF 7 R-line Highline
Nadviažem na Pauscha:
Áno, voľba jazdných režimov je super!
keď som ešte jazdil na G7, tak som si aj ja často volil "šport" režim ...
Momentálne ako tlačítko "šport režim" používam presadnutie do môjho veterána - Audi s3
Odoslané z môjho iPhone 6s cez Tapatalk
Áno, voľba jazdných režimov je super!
keď som ešte jazdil na G7, tak som si aj ja často volil "šport" režim ...
Momentálne ako tlačítko "šport režim" používam presadnutie do môjho veterána - Audi s3
Odoslané z môjho iPhone 6s cez Tapatalk
- NeuroDriver
- Autoškolák
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 09.06.2016 12:16
Re: Nový GOLF 7 R-line Highline
Dik za info, este bruzdam po forach a snazim sa natiahnut co najviac info.
Zatial som na tom takto:
- stale som viac nakloneny k 92kw kvoli cene (v najhorsom dam po zaruke cipnut )
- o DCC zacinam vyrazne pochybovat, cakal som ze mi to pomoze zmakcit ale ako tak citam, dokonca to vie byt kontraproduktivne. Je tu na fore este niekto okrem phone222 kto ma klasicky Golf spolu s DCC?
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 1&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
- s predlzenou zarukou pocitam
- na DYNAUDIO citam rozne nazory, ale idem do neho, nechcem prilis riesit aftermarket, snad to tlmenie nebude uz z vyroby tragicke. Pocuvam hardcore a metal, na Mozarta by som
- to vyhrievane celne zoberiem
- volba jazdneho profilu, ma vyznam (sport) aj pri 92kw
Len pre isotu, 92kw verzia uz ma multilink? Diky
Zatial som na tom takto:
- stale som viac nakloneny k 92kw kvoli cene (v najhorsom dam po zaruke cipnut )
- o DCC zacinam vyrazne pochybovat, cakal som ze mi to pomoze zmakcit ale ako tak citam, dokonca to vie byt kontraproduktivne. Je tu na fore este niekto okrem phone222 kto ma klasicky Golf spolu s DCC?
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 1&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
- s predlzenou zarukou pocitam
- na DYNAUDIO citam rozne nazory, ale idem do neho, nechcem prilis riesit aftermarket, snad to tlmenie nebude uz z vyroby tragicke. Pocuvam hardcore a metal, na Mozarta by som
- to vyhrievane celne zoberiem
- volba jazdneho profilu, ma vyznam (sport) aj pri 92kw
Len pre isotu, 92kw verzia uz ma multilink? Diky
-
- Autoškolák
- Príspevky: 26
- Dátum registrácie: 31.12.2013 00:25
Re: Nový GOLF 7 R-line Highline
Co sa tyka jazdnych rezimov tak neviem ako jazdi auto bez toho ale ja mam este starsi 90 kw motor a myslim ze ma vyznam Po meste jazdim ECO + obmedzovac na 55 km, na vylety s rodinou NORMAL Tu velmi rozdiel nevidim ale ked som sam tak davam SPORT + vypinam ASR a to uz je celkom zabava Len pozor pri rozbehu lebo neprestava hrabat ani na dvojke (manual):)