Podľa mňa Golf V mal minimálne 55l, ja som mal 60l pri 4MOTION.vwladoo napísal:tak to som teda trošku rozčarovaný...lebo G5 malo tiež 50L nádrž a dojazd bol 1000-1100km ... asi sa budem musieť s tým zmieriť...
Radosti a starosti s G7
Moderátor: sirdo
-
- Vodič
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 10.11.2013 21:53
Re: Radosti a starosti s G7
- michal52
- Autoškolák
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 31.01.2014 20:24
Re: Radosti a starosti s G7
G7 Variant 1,2 TSI 77 kW mam 1,5 roka, Po roku (asi 15t km) mi cestou na dovolenku vyskocil symbol oleja, tak som dolieval 3 dcl oleja. Odvtedy klud.
Zo zadnej trysky ostrekovaca vyteka aj po umyti okna.
2x mi vyskocila hlaska ze parkovacie senzory nefunguju. Po restarte OK.
Inak stale som si nezvykol na ovladanie dig. klimy, pal. pocitaca, ovladanie tempomatu je uplne nahovno, ...
Predtym som mal OII a ovladanie bolo akesi intuitivnejsie.
Celkovo ale mierna spokojnost.
Zo zadnej trysky ostrekovaca vyteka aj po umyti okna.
2x mi vyskocila hlaska ze parkovacie senzory nefunguju. Po restarte OK.
Inak stale som si nezvykol na ovladanie dig. klimy, pal. pocitaca, ovladanie tempomatu je uplne nahovno, ...
Predtym som mal OII a ovladanie bolo akesi intuitivnejsie.
Celkovo ale mierna spokojnost.
-
- Vodič
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 10.11.2013 21:53
Re: Radosti a starosti s G7
Inak ako tu viacerí spomínate tečúci zadný ostrekovač tak tento problém som ja nezaznamenal.
-
- Jazdec
- Príspevky: 381
- Dátum registrácie: 18.05.2015 19:03
Re: Radosti a starosti s G7
Zatial som tiez po 15k (ale na Sportsvan, mozno tam nieco zmenili oproti G7) so zadnym ostrekovacom nemal, a pouzivam takmer denne,
a na buducu zimu asi dam nainstalovat aspon na zimne odbodbie zasterky, to auto za seba "odhazuje" ako motokrosova motorka
Kvapaliny zatial nemiznu
- brzdy piskaju ked je vlhko a ked nie su zohriate, robia mi od nova, vsimol som si to hned prvy den, pretoze denne prechadzam cez rampu v praci, takze ked brzdim mam uz stiahnute okno.
Po jazde ked brzdim pred garazou uz piskot nepocujem
- zadne prave dvere vrzgaju, bude treba nieco asi naolejovat/nastavit, ale tie dvere sa otvaraju tak malo, ze to neriesim, to vydrzi do jari, ked pojde na prvu garancku (chcem dat prvu spravit uz niekde pri 20k, hlavne preto aby som mal v lete pokoj)
- co ma dost prekvapilo, tak na SV, kde je uplne rovna cira plocha na kryte svetlometov sa zacian prejavovat mierna oxidacia ako na starych autach. SV je ale auto, kd emali byt ostrekovace svetlometov v zakladnej vybave, ziadne ine auto nema taky problem so spinou na svetlach - uplne rovna plocha je v akomsi tuneli aerodynamickom. Ked umyjem auto wapkou len tak nahrubo, bez zotierania vody, tak mozem prejst 20km, auto bude na vonkajsich plochach suche, a na svetlach budu stale kvapky vody. Takze cakam, ze po 2 rokoc bude na svetlach pekna hmlista vrtsva zoxidovana
- madlo dveri na vodicovych dverach taham jemnejsie ako cecok, lebo mam pocit, ze pri zatvarani dveri mi zostane v ruke. Ale to zial dnes uz je realita takmer kazdeho auta. Ochrana pasazierov, NCAP = makke plasty
- vypadavanie cuvacich senzorov a obrazu z kamery - problemy na 99% sposobene bluetoothom, uz to neriesim, tvrdy reset radia a ide sa dalej.
- nahodne vrzganie od piatych dveri. V lete to bolo hrozne, v zime som to zatial pocul len asi 2x. Znie to ako keby som vozil v aute paletu balenej vody a vsetky plastove flase sa tru jedna o druhu. Zatial neriesim, aj tak mi furt reve hudba. Ale ked mam niekoho v aute a vypnutu hudbu tak ma to vedelo dostat do vyvrtky. Uvidime, ci sa to objavi znovu, ked bude teplo.
ale celkovo, spokojnost. Ak by zaradili 1.8tsi - co na 99% nezaradia - tak menim uz po 2 rokoch za nove auto, len s trosku inou vybavou. Inak hadam vydrzim tie tri . Ale DSG radi vyborne, mozno by som prijal trosku zivsi rezim ako Normal, a trosku umiernenejsi Sport, nieco medzi tym, by bol moj ideal, takto pocas kazdej jazdy prepinam vacsinou v meste na Sport a mimo mesta Normal.
Dufam, ze to zostane pri takychto blbostiach, a nezacne sa kazit motor alebo prevodovka
a na buducu zimu asi dam nainstalovat aspon na zimne odbodbie zasterky, to auto za seba "odhazuje" ako motokrosova motorka
Kvapaliny zatial nemiznu
- brzdy piskaju ked je vlhko a ked nie su zohriate, robia mi od nova, vsimol som si to hned prvy den, pretoze denne prechadzam cez rampu v praci, takze ked brzdim mam uz stiahnute okno.
Po jazde ked brzdim pred garazou uz piskot nepocujem
- zadne prave dvere vrzgaju, bude treba nieco asi naolejovat/nastavit, ale tie dvere sa otvaraju tak malo, ze to neriesim, to vydrzi do jari, ked pojde na prvu garancku (chcem dat prvu spravit uz niekde pri 20k, hlavne preto aby som mal v lete pokoj)
- co ma dost prekvapilo, tak na SV, kde je uplne rovna cira plocha na kryte svetlometov sa zacian prejavovat mierna oxidacia ako na starych autach. SV je ale auto, kd emali byt ostrekovace svetlometov v zakladnej vybave, ziadne ine auto nema taky problem so spinou na svetlach - uplne rovna plocha je v akomsi tuneli aerodynamickom. Ked umyjem auto wapkou len tak nahrubo, bez zotierania vody, tak mozem prejst 20km, auto bude na vonkajsich plochach suche, a na svetlach budu stale kvapky vody. Takze cakam, ze po 2 rokoc bude na svetlach pekna hmlista vrtsva zoxidovana
- madlo dveri na vodicovych dverach taham jemnejsie ako cecok, lebo mam pocit, ze pri zatvarani dveri mi zostane v ruke. Ale to zial dnes uz je realita takmer kazdeho auta. Ochrana pasazierov, NCAP = makke plasty
- vypadavanie cuvacich senzorov a obrazu z kamery - problemy na 99% sposobene bluetoothom, uz to neriesim, tvrdy reset radia a ide sa dalej.
- nahodne vrzganie od piatych dveri. V lete to bolo hrozne, v zime som to zatial pocul len asi 2x. Znie to ako keby som vozil v aute paletu balenej vody a vsetky plastove flase sa tru jedna o druhu. Zatial neriesim, aj tak mi furt reve hudba. Ale ked mam niekoho v aute a vypnutu hudbu tak ma to vedelo dostat do vyvrtky. Uvidime, ci sa to objavi znovu, ked bude teplo.
ale celkovo, spokojnost. Ak by zaradili 1.8tsi - co na 99% nezaradia - tak menim uz po 2 rokoch za nove auto, len s trosku inou vybavou. Inak hadam vydrzim tie tri . Ale DSG radi vyborne, mozno by som prijal trosku zivsi rezim ako Normal, a trosku umiernenejsi Sport, nieco medzi tym, by bol moj ideal, takto pocas kazdej jazdy prepinam vacsinou v meste na Sport a mimo mesta Normal.
Dufam, ze to zostane pri takychto blbostiach, a nezacne sa kazit motor alebo prevodovka
Sportsvan HL 1.4tsi 92kw + DSG
-
- Autoškolák
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 26.03.2014 17:04
Re: Radosti a starosti s G7
našiel som takú maličkosť na svetlá celkom sa mi to páči.. čo vy na to?
http://www.ebay.com/itm/CHROME-ABS-HEAD ... XJ&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/CHROME-ABS-HEAD ... XJ&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jazdec
- Príspevky: 381
- Dátum registrácie: 18.05.2015 19:03
Re: Radosti a starosti s G7
a k tomu este chromovy dekel na veko nadrze, chromove kryty kluciek a chromovu zralociu antenu na strechuvwladoo napísal:našiel som takú maličkosť na svetlá celkom sa mi to páči.. čo vy na to?
http://www.ebay.com/itm/CHROME-ABS-HEAD ... XJ&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Sportsvan HL 1.4tsi 92kw + DSG
-
- Vodič
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 10.05.2015 19:19
Re: Radosti a starosti s G7
A ešte nezabudni k tým doplnkom dokúpiť aj kolotoč a strelnicu. Takýto grc by som nedal na auto ani náhodou A ešte mysli aj na to, že to je nastriekaný plast, ktorý sa po čase začne olupovať a potom budeš mať problém dať to dole tak, aby si nepoškriabal svetlá.
- sirdo
- VWagenista
- Príspevky: 1260
- Dátum registrácie: 05.10.2007 19:42
Re: Radosti a starosti s G7
musim suhlasit s predoslymi komentarmi, ze je to kolotocarina, ale ked si z nejakeho dovodu zaspal dobu a stale zijes v 90tych rokoch minuleho storocia ked tento druh "tuningu" frcal, tak to kup od cinana za polovicu ceny. co si myslis odkial to ma ten predavajuci na e-bay? v cine teraz tento chrom-tuning zaziva svoje najlepsie casy...
http://www.aliexpress.com/item/ABS-Chro ... fca94aa25b" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aliexpress.com/item/ABS-Chro ... fca94aa25b" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia - Rest In Pieces, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline - sold
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia - Rest In Pieces, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline - sold
-
- Jazdec
- Príspevky: 381
- Dátum registrácie: 18.05.2015 19:03
Re: Radosti a starosti s G7
mracitka su minulost nastastie minulost, uz vidno len exemplare jednotkovych Octavii a stvorkovych Golfov z tej doby
dnes sa uz len lepia Monster nalepky na auto, na zrkadlo plysove hracie kocky a wunderbaum s vonou Noveho Auta
a do hmloviek LEDky s takou svietivostou, ze ich vidno len z 30 metrov.
A este chromove pismena dozadu, nalepene nakrivo rovno nad oznacenie modelu a motora, ktore nam povedia ze za volantom sedi Majko Toyota a jeho byatch sa vola Ludmilka 1.6
dnes sa uz len lepia Monster nalepky na auto, na zrkadlo plysove hracie kocky a wunderbaum s vonou Noveho Auta
a do hmloviek LEDky s takou svietivostou, ze ich vidno len z 30 metrov.
A este chromove pismena dozadu, nalepene nakrivo rovno nad oznacenie modelu a motora, ktore nam povedia ze za volantom sedi Majko Toyota a jeho byatch sa vola Ludmilka 1.6
Sportsvan HL 1.4tsi 92kw + DSG
-
- Autoškolák
- Príspevky: 26
- Dátum registrácie: 31.12.2013 00:25
Re: Radosti a starosti s G7
Podla mna sa G7 mraci uz dost Naco mu este zmurit oci