Karburátor zapojenie
Moderátor: mobilik
- Viktor 36
- Profík
- Príspevky: 1084
- Dátum registrácie: 17.08.2013 13:21
- Bydlisko: Košice - okolie
- Kontaktovať používateľa:
Re: Karburátor zapojenie
No, keď to máš za čo vymeniť, tak určite vyskúšaj Lebo ja som zatiaľ nič nezohnal.
VW Jetta II (1.6, 51 kW, 1991); Škoda Octavia I (1.9 TDi, 81 kW, 2004); Škoda 120 L (1.2, 36.70 kW, 1986)
Ex : VW Golf III (1.6, 55 kW, 1995); Škoda Octavia II RS (2.0 TFSI, 147 kW, 2006); VW Vento (1.9 D, 47 kW, 1992)
Ex : VW Golf III (1.6, 55 kW, 1995); Škoda Octavia II RS (2.0 TFSI, 147 kW, 2006); VW Vento (1.9 D, 47 kW, 1992)
- Viktor 36
- Profík
- Príspevky: 1084
- Dátum registrácie: 17.08.2013 13:21
- Bydlisko: Košice - okolie
- Kontaktovať používateľa:
Re: Karburátor zapojenie
No, takže mám aktualizáciu ... Poradilo sa mi kúpiť nepoužívaný karburátor z Favorita, na ktorom bolo všetko, čo som potreboval. Zlé boli u mňa hneď dve veci... Prvá chyba bola tá, že medzi potenciometrom škrtiacej klapky a klapkou mi chýbal taký asi centimetrový plast, ktorý otáča potenciometrom, keď sa otáča klapka. Dal som to tam a hneď bolo cítiť zmenu. Ale ešte stále to trhalo, tak som vymenil aj ten ovládač vzduchovej prívery, čo je hore a problém zmizol... Akurát, že stále bolo cítiť benzín za autom, tak som sa rozhodol vymeniť lambda sondu, ale mne sa to nepodarilo, tak som bol dnes ráno u mechanika a vymenil to a rovno som vymenil aj to teplotné čidlo, čo je na saní. Teraz musím trochu pojazdiť, aby sa nová lambda dala do poriadku a uvidím, či to bude dobre, ale auto mi už pri prudkom pridávaní plynu netrhá.Puro napísal:Tiež si myslím, že by to bol ten ovládač škrtiacej klapky vzduchu. Lebo ak nedám klúč do poslednej polohy tak by klapka vzduchu mala byť stále len pootvorená a nie otvorená dokorán. Takže tým pádom, bez bohatej zmesi pri studenom motore by som ho asi ťažko pretočil. Kamarát má doma Favoriťácky Pierburg 2EE, on sa líši nejakými drobnosťami, ale elektronické súčiastky sú zhodné s VW a Audi Pierburgom 2EE. Skúsim to vymeniť a uvidím na čom budem.
VW Jetta II (1.6, 51 kW, 1991); Škoda Octavia I (1.9 TDi, 81 kW, 2004); Škoda 120 L (1.2, 36.70 kW, 1986)
Ex : VW Golf III (1.6, 55 kW, 1995); Škoda Octavia II RS (2.0 TFSI, 147 kW, 2006); VW Vento (1.9 D, 47 kW, 1992)
Ex : VW Golf III (1.6, 55 kW, 1995); Škoda Octavia II RS (2.0 TFSI, 147 kW, 2006); VW Vento (1.9 D, 47 kW, 1992)
- mobilik
- VWmaniak
- Príspevky: 17006
- Dátum registrácie: 08.05.2008 14:59
- Bydlisko: Neďaleko Košíc
- Kontaktovať používateľa:
Re: Karburátor zapojenie
Noooo vidíš. Gratulujem.
Odoslané z Huawei P20 pro pomocou Tapatalku
Odoslané z Huawei P20 pro pomocou Tapatalku
Mobilikov kabroš mk1
Fotky zo zrazov a akcií VW klubu tu!
Montáž, poradenstvo a inštalácie fotovoltaických systémov, ohrevov vody a FV elektrárni.
Fotky zo zrazov a akcií VW klubu tu!
Montáž, poradenstvo a inštalácie fotovoltaických systémov, ohrevov vody a FV elektrárni.
- Puro
- Autoškolák
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 27.06.2015 14:12
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: Karburátor zapojenie
Viktor 36: Nazdar, ja som nakoniec objednal ten repas z Poľska, no stále mi to trhalo do kopca a nechcelo ťahať. Vymenil som ešte aj tepelný snímač na prírube od chladiča do hlavy (ten modrý), to som na YT videl jedného rusa, že aj to je potrebné mať v poriadku. Ten tepelný na saní som už menil cca pol roka do zadu. Presakoval. Lambda bola na mojom pravdepodobne už menená, lebo bola napájaná. Vymenil som aj AC pumpu aj tak mi to stále trhalo a neťahalo. Nakoniec som kúpil ešte palivový filter, ten malý čo je vidieť v motorovom priestore a auto ide tak ako za mlada. Odporúčam povymieňať aj mnou spomenuté veci a bude to určite v poriadku.
- Viktor 36
- Profík
- Príspevky: 1084
- Dátum registrácie: 17.08.2013 13:21
- Bydlisko: Košice - okolie
- Kontaktovať používateľa:
Re: Karburátor zapojenie
Spomenuté veci ako palivový filter a pumpu som menil ako prvé, lebo to vychádzalo lacnejšie ako ten zvyšok, ale môj problém to nevyriešilo, tak som riešil karburátor a menil som aj to teplotné čidlo. Ja som aktuálne natrafil na iný problém Aj po výmene lambda sondy som cítil za autom benzín, a keď som pozrel pod auto, tak som na výfuku našiel dieru s priemerom asi 3 cm, ktorá je ešte pred dvoma koncovými tlmičmi... Divné je to, že vôbec nepočuť, že je vo výfuku diera.
VW Jetta II (1.6, 51 kW, 1991); Škoda Octavia I (1.9 TDi, 81 kW, 2004); Škoda 120 L (1.2, 36.70 kW, 1986)
Ex : VW Golf III (1.6, 55 kW, 1995); Škoda Octavia II RS (2.0 TFSI, 147 kW, 2006); VW Vento (1.9 D, 47 kW, 1992)
Ex : VW Golf III (1.6, 55 kW, 1995); Škoda Octavia II RS (2.0 TFSI, 147 kW, 2006); VW Vento (1.9 D, 47 kW, 1992)