Karburátor zapojenie

Moderátor: mobilik

Vw golf mk2
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 11.12.2017 16:25

Karburátor zapojenie

Príspevok od používateľa Vw golf mk2 »

Čaute neviete niekto ako zapojiť elekriku, podtlak a vodu do karburátora pierburg 2e2 vopred ďakujem za odpovede

Používateľov profilový obrázok
Viktor 36
Profík
Profík
Príspevky: 1084
Dátum registrácie: 17.08.2013 13:21
Bydlisko: Košice - okolie
Kontaktovať používateľa:

Re: Karburátor zapojenie

Príspevok od používateľa Viktor 36 »

Ahoj ... skús na stránke http://www.oemepc.com/" onclick="window.open(this.href);return false; nájsť ten karburátor v katalógu dielov. Ale neviem, či ti to pomôže. Ja mám napríklad kúpenú knihu "Jak na to? Golf II\Jetta II" a ani tam to nebolo až tak dobre nakreslené ako by som čakal. Skladal som karburátor Pierburg 2 E E a robil som to iba podľa fotiek, ktoré som urobil predtým, ako som to celé rozobral :D
VW Jetta II (1.6, 51 kW, 1991); Škoda Octavia I (1.9 TDi, 81 kW, 2004); Škoda 120 L (1.2, 36.70 kW, 1986)
Ex : VW Golf III (1.6, 55 kW, 1995); Škoda Octavia II RS (2.0 TFSI, 147 kW, 2006); VW Vento (1.9 D, 47 kW, 1992)

Vw golf mk2
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 11.12.2017 16:25

Re: Karburátor zapojenie

Príspevok od používateľa Vw golf mk2 »

Díky za odpoveď len sa v tom nevyznám :D

Používateľov profilový obrázok
Puro
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 27.06.2015 14:12
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Karburátor zapojenie

Príspevok od používateľa Puro »

Ahoj Viktor, vieš mi prosím poradiť čím to môže byť, že mi zhasína motor na volnobehu? Tiež mám Pierburg 2EE s automatom. A zas ak sa zahreje na prevádzkovú teplotu tak má voľnobeh vysoké otáčky.

Používateľov profilový obrázok
Viktor 36
Profík
Profík
Príspevky: 1084
Dátum registrácie: 17.08.2013 13:21
Bydlisko: Košice - okolie
Kontaktovať používateľa:

Re: Karburátor zapojenie

Príspevok od používateľa Viktor 36 »

Puro, skús dať dole vzduchový filter a tak naštartovať ... Pozri sa na tú vzduchovú klapku, ktorú vidno hneď navrchu. Mala by byť pootvorená. Je možné, že ti tiež nefunguje ten ovládač vzduchovej klapky ako mne. Mne to na voľnobehu ide fajn, ale pri prudkom pridaní plynu sa mi tá klapka neotvára tak ako by mala a motor sa začne dusiť. Ešte by to mohla spôsobovať zlá poloha škrtiacej klapky a tam môže byť zlý potenciometer škrtiacej klapky. :D Ja sám neviem, či mne problém naozaj spôsobuje tá vzduchová klapka, ale keď máš dole vzduchový filter a pridávaš plyn, tak by sa mala klapka otvárať a po ubraní plynu zatvárať (nemá sa zatvoriť úplne, lebo vtedy nebude mať karburátor vzduch a motor zdochne. Obe tie "čidlá" alebo ako to nazvať, sa dajú skontrolovať tak, že na nich odmeriaš odpory... ja som to skúšal, ale nejak mi to ukazovalo úplné hlúposti, tak neviem, či som to vôbec meral dobre. Postup je popísaný napr. v knihe "Jak na to? VW Golf a Jetta 2".
VW Jetta II (1.6, 51 kW, 1991); Škoda Octavia I (1.9 TDi, 81 kW, 2004); Škoda 120 L (1.2, 36.70 kW, 1986)
Ex : VW Golf III (1.6, 55 kW, 1995); Škoda Octavia II RS (2.0 TFSI, 147 kW, 2006); VW Vento (1.9 D, 47 kW, 1992)

Používateľov profilový obrázok
Puro
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 27.06.2015 14:12
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Karburátor zapojenie

Príspevok od používateľa Puro »

Viktor, ja som si minule pozeral jedno video ako jeden rus meral tieto súčiastky. Mám aj stiahnutú schému a popis dielov z čoho sa skladá tento náš karburátor. Aj som našiel na Allegro.pl repasované karburátory, len neviem ako to objednať. Som si aj s jedným predajcom písal, aj mi dal cenu v EUR s poštovným na SK, ale ako som mu písal nech pošle údaje kam mám poslať peniaze nejak viac neodpísal. Inak okrem toho treba aj meniť lambda sondu každých 90000km, tiež modrý snímač teploty chladiacej kvapaliny vyhodnocuje ako má byť natočená spodná klapka. Tak som si to všetko poobjednával a uvidím či to niečo pomôže.

Používateľov profilový obrázok
Viktor 36
Profík
Profík
Príspevky: 1084
Dátum registrácie: 17.08.2013 13:21
Bydlisko: Košice - okolie
Kontaktovať používateľa:

Re: Karburátor zapojenie

Príspevok od používateľa Viktor 36 »

Hmm, lambda sondu sa chystám vymeniť, ale o snímači som nevedel :D Ten snímač by som mohol tiež vyskúšať. Tiež som na Allegro.pl videl nejaké veci, ale môj kamoš má s Allegrom zlé skúsenosti, tak neviem... Ja poznám v Košiciach jedného Poliaka, ktorý tu predáva ND na Golfy 2 a aj celé Golfy (aj s motormi PN), tak sa skúsim porozprávať s ním. Potom ešte je jedna stránka https://www.volkswagen-classic-parts.de/" onclick="window.open(this.href);return false; kde sú aj úplne nové veci do tých karburátorov, ale sú tam veľmi vysoké ceny.
VW Jetta II (1.6, 51 kW, 1991); Škoda Octavia I (1.9 TDi, 81 kW, 2004); Škoda 120 L (1.2, 36.70 kW, 1986)
Ex : VW Golf III (1.6, 55 kW, 1995); Škoda Octavia II RS (2.0 TFSI, 147 kW, 2006); VW Vento (1.9 D, 47 kW, 1992)

Používateľov profilový obrázok
Puro
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 27.06.2015 14:12
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Karburátor zapojenie

Príspevok od používateľa Puro »

Vymenil som snímač teploty a štart je o čosi lepší. Ale stále zdochýňa pri znížení rýchlosti (brzdení, pri nižších otáčkach) kým sa nezohreje. ešte musím tu lambda sondu vymeniť a uvidím či sa niečo zmení. Okrem iného som pozeral tú klapku vzduchu. Pri štarte sa prizatvorí, mierne s ňou kmitá a po chvílke ju otvorí. Vtedy už nechytí motor pri štarte. Potom znova musím otočiť klúčom. Bzučí to jak nejaké relé pri štarte. Najprv silnejšie kým je klapka vzduchu prizatvorená a potom už slabšie ako ju otvorí do korán. Som tak prehodnotil, že môj karburátor má problém hlavne na voľnobehu. Bude to tým ovládačom škrtiacej klapky?

Používateľov profilový obrázok
Viktor 36
Profík
Profík
Príspevky: 1084
Dátum registrácie: 17.08.2013 13:21
Bydlisko: Košice - okolie
Kontaktovať používateľa:

Re: Karburátor zapojenie

Príspevok od používateľa Viktor 36 »

No, teoreticky by mohol byť problém aj tam ... Inak mne tiež niečo bzučí, keď štartujem a ešte chvíľu po vypnutí motora to bzučí tiež. A keď rukou pridáš plyn tam na karburátore, tak sa nejak tá vzduchová klapka hýbe?
VW Jetta II (1.6, 51 kW, 1991); Škoda Octavia I (1.9 TDi, 81 kW, 2004); Škoda 120 L (1.2, 36.70 kW, 1986)
Ex : VW Golf III (1.6, 55 kW, 1995); Škoda Octavia II RS (2.0 TFSI, 147 kW, 2006); VW Vento (1.9 D, 47 kW, 1992)

Používateľov profilový obrázok
Puro
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 27.06.2015 14:12
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Karburátor zapojenie

Príspevok od používateľa Puro »

Tiež si myslím, že by to bol ten ovládač škrtiacej klapky vzduchu. Lebo ak nedám klúč do poslednej polohy tak by klapka vzduchu mala byť stále len pootvorená a nie otvorená dokorán. Takže tým pádom, bez bohatej zmesi pri studenom motore by som ho asi ťažko pretočil. Kamarát má doma Favoriťácky Pierburg 2EE, on sa líši nejakými drobnosťami, ale elektronické súčiastky sú zhodné s VW a Audi Pierburgom 2EE. Skúsim to vymeniť a uvidím na čom budem.

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - benzín"