Kupa passata B5 1.9tdi 81kw syncro

čo sa nedá zaradiť

Moderátori: wladi, Mat28

Napísať odpoveď
Ivan11
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01.10.2016 02:50

Kupa passata B5 1.9tdi 81kw syncro

Príspevok od používateľa Ivan11 »

Caute,
Chcem kupit toto auto s tym ze byvam v BA no kedze odtial nepochadzam cca raz za 2 tyzdne by som spravil 500km (domov a naspat). Zaujimal by ma preto vas nazor na to ako velmi by vadilo tomuto motoru keby som sa rozhodol chodit cca 5 km do roboty autom. Viem ze vo vseobecnosti sa ma za to ze diesel je do mesta nevhodny avsak tych motorov je velke mnozstvo a kazdy ma svoje specifika takze aj schopnost vysporiadat sa s tak kratkymi jazdami je urcite rozdielna. Dost som o tom cital ale clanky a diskusie su vacsinou pisane vseobecne k dieslom. Tym ze je to fakt stare auto nema este filter takze sa nebude zanasat ani pri kratkych trasach. Docital som sa ze ma rotacne cerpadlo ktore je menej poruchove ako u novsich modeloch. Je to skor negativum alebo pozitivum pokial by som jazdil kratke trasy?

Za predpokladu ze je auto v dobrej kondicii by podla vasho nazoru a skusenosti velmi nicila motor kazdodenna kratka jazda ak bysom dodrziaval zasady ako nepodtacanie motora aby neodisiel dvojhmotny zotrvacnik, nevytacanie za studena a obcasna jazda aj na vyssich otackach kvoli turbu pri zohladneni specifik motora?

Vopred dik :)

Používateľov profilový obrázok
Caco110
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 557
Dátum registrácie: 19.03.2016 13:15
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať používateľa:

Re: Kupa passata B5 1.9tdi 81kw syncro

Príspevok od používateľa Caco110 »

Ja som sa takto nedávno tiež rozhodoval. Prvá otázka bola či naftu alebo benzín a ostal som pri 81kw nafte. A druhá otázka bola či syncro alebo predokolku. Vyhrala u mňa predokolka. Jazdím dlhé trasy cez víkendy a počas týždňa do práce vždy ráno. Auto sa ako tak zohreje po ceste do prace a na križovatkách. Zo starého mesta na Vajnory to mám zohriate tak že krásne hreje a podobne.

Tiež som toho veľa načítal a zistil som také tie základné rady ktoré si spomenul aj ty. Vlastne k tomuto motoru je to skoro všeobecné. Nechať ho pár minút po naštartovaní ráno troška zohriať. Kým sa celkovo nezohreje nevytáčať to, naopak po zohriati alebo dlhšej trase to nezhasnúť okamžite a také tie rady ktoré sú všade.

Je to veľmi úsporný motor, dlhé trate s ním jazdím tak do 5 a v meste kedy ako keďže nemam dlhodobý priemer pretože nemam neCAN Maxidot tak ti to nepoviem ale aj tam sa dá jazdiť rozumne. Celkovo ak nechceš benzín 1.8T 110kw tak tu nieje čo riešiť a pri syncro model akurát nájsť zachovalý kus. Ja som mal štastie a našiel zachovalú predokolku.

Neviem či som vôbec nejak prispel k téme keďže si toho rozobral a uź zrejme prešiel aj ty dosť no toto je môj názor.
EX: Passat B3 Variant 1.9TD, Passat B5 Variant 1.9TDI AFN Aktuálne:Audi A6 C6 3.0 TDI CDYA Topic

Napísať odpoveď

Návrat na "Ostatné"