Turbo
- K-1
- Profík
- Príspevky: 1195
- Dátum registrácie: 13.09.2009 03:24
- Bydlisko: Svidník
- Kontaktovať používateľa:
Re: Turbo
Aká je prvá najväčšia slabosť jednaosmičiek ?Adrian_B napísal:super
avšak keby si ho mal zadreté, tak moc toho nepochodíš... skôr si ho mal len pridreté nie?
tie turbá an týchto motoroch fakt odchádzajú ako bláznivé... asi druhá najväčšia slabosť tých 1,8Tčiek
-VW PASSAT 1.8T 20V
-Audi A4 B7 2.0TFSI quattro http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=136&t=56567" onclick="window.open(this.href);return false;
-Audi A4 B7 2.0TFSI quattro http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=136&t=56567" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adrian_B
- Pretekár
- Príspevky: 541
- Dátum registrácie: 10.11.2010 19:51
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Turbo
náchylnosť na totálne zanesenie olejového sitka pred čerpadlom ktoré vedie k celkovému slabému mazaniu motora.
BMW e38 735i Long
Ex: BMW 320d E46 Turing ´00, Passat B5 1,8T AEB ´97, Renault laguna 1,9DTi ´97
"Volkswagen = Lego pro dospělé"
Veci z passata B5 na predaj
Ex: BMW 320d E46 Turing ´00, Passat B5 1,8T AEB ´97, Renault laguna 1,9DTi ´97
"Volkswagen = Lego pro dospělé"
Veci z passata B5 na predaj
- K-1
- Profík
- Príspevky: 1195
- Dátum registrácie: 13.09.2009 03:24
- Bydlisko: Svidník
- Kontaktovať používateľa:
Re: Turbo
myslel som si, našťastie je to už za mnou a ako sa dá ľahko poupraviť motor ... napr chcel by som len také jednoduché ako sviečky nejaké lepšie kúpiť, aj K&N vložku do airboxu ... a čo ešte ?
-VW PASSAT 1.8T 20V
-Audi A4 B7 2.0TFSI quattro http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=136&t=56567" onclick="window.open(this.href);return false;
-Audi A4 B7 2.0TFSI quattro http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=136&t=56567" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jazdec
- Príspevky: 339
- Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
- Bydlisko: Topoľčany, Štúrovo
Re: Turbo
Caute,
mozem sa opytat preco vsedci pisete ako odchadza turbo na tychto motoroch? Nieje to pravda na benzine vobec neodchadza turbo,.. staci len drzat sitko ciste a pouzivat kvalitny olej + zanasa sa privodna hadica oleja do turba a preto sa zadre,... ak sa o toto clovek stara nieje problem motor vydrzi viacej ako slavny 1,9TDI lebo benzin nezanasa turbo ako diesel. Poznam furu 1,8T a maju cez 400tis a idu ako blaznive neklepu nic,... Po vycisteni sitka odporucam pouzivat pred kazdou vymenou cistic olej nechavat max 10tis km a pouzivat nejaky valvoline full syntetic aby nebolelo penazenku cena cca aj s filtrom 40€ ))) tieto motory su NEKAZOVE ahaa a turbo nechat po blaznivej jazde dobre dochladit aj 3min volnobehom. 1,8T zdar
mozem sa opytat preco vsedci pisete ako odchadza turbo na tychto motoroch? Nieje to pravda na benzine vobec neodchadza turbo,.. staci len drzat sitko ciste a pouzivat kvalitny olej + zanasa sa privodna hadica oleja do turba a preto sa zadre,... ak sa o toto clovek stara nieje problem motor vydrzi viacej ako slavny 1,9TDI lebo benzin nezanasa turbo ako diesel. Poznam furu 1,8T a maju cez 400tis a idu ako blaznive neklepu nic,... Po vycisteni sitka odporucam pouzivat pred kazdou vymenou cistic olej nechavat max 10tis km a pouzivat nejaky valvoline full syntetic aby nebolelo penazenku cena cca aj s filtrom 40€ ))) tieto motory su NEKAZOVE ahaa a turbo nechat po blaznivej jazde dobre dochladit aj 3min volnobehom. 1,8T zdar
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX
- Adrian_B
- Pretekár
- Príspevky: 541
- Dátum registrácie: 10.11.2010 19:51
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Turbo
z tohto nič, oboje zbytočne vyhodené peniažkyK-1 napísal:myslel som si, našťastie je to už za mnou a ako sa dá ľahko poupraviť motor ... napr chcel by som len také jednoduché ako sviečky nejaké lepšie kúpiť, aj K&N vložku do airboxu ... a čo ešte ?
BMW e38 735i Long
Ex: BMW 320d E46 Turing ´00, Passat B5 1,8T AEB ´97, Renault laguna 1,9DTi ´97
"Volkswagen = Lego pro dospělé"
Veci z passata B5 na predaj
Ex: BMW 320d E46 Turing ´00, Passat B5 1,8T AEB ´97, Renault laguna 1,9DTi ´97
"Volkswagen = Lego pro dospělé"
Veci z passata B5 na predaj
- K-1
- Profík
- Príspevky: 1195
- Dátum registrácie: 13.09.2009 03:24
- Bydlisko: Svidník
- Kontaktovať používateľa:
Re: Turbo
Tak do čoho sa oplatí vraziť ? Či zas len TURBO a IC ... ?!
-VW PASSAT 1.8T 20V
-Audi A4 B7 2.0TFSI quattro http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=136&t=56567" onclick="window.open(this.href);return false;
-Audi A4 B7 2.0TFSI quattro http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=136&t=56567" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adrian_B
- Pretekár
- Príspevky: 541
- Dátum registrácie: 10.11.2010 19:51
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Turbo
však si to daj trošku čipnúť keď vymýšlaš. Nemusíš meniť nič pri menšom navýšení výkonu
aby si pochopil... Tomu motoru plne postačujú aj jednobodové sviečky. Nejaké extra super 25 iskrové riešenia tam nepomôžu nič. Sviečky si vymeň v rámci údržby, skľudní sa chod motora atď... ale výkon tam nenaženieš. K&N vložka ti tiež moc nepomôže. Pri sériovom objeme prúdiaceho vzduchu tam extra rozdiel nebude. Skôr by pomohol hrubší tubus od filterboxu k turbu. Origo je dosť biedny a po výmene za niečo väčšie by mohol byť cítiť nejaký rozdiel v nízkych a vysokých otáčkach. Ale všetko je to vlastne len také na efekt. Pomôcť to moc nepomôže. Pokiaľ by si tam mal 250PS tak chápem že ťa nejaký papierový filter obťažuje
proste som ťa nechcel odradiť, len poradiť že si radšej kúp peknú voňavku do interiéru, inak je to zbytočné
aby si pochopil... Tomu motoru plne postačujú aj jednobodové sviečky. Nejaké extra super 25 iskrové riešenia tam nepomôžu nič. Sviečky si vymeň v rámci údržby, skľudní sa chod motora atď... ale výkon tam nenaženieš. K&N vložka ti tiež moc nepomôže. Pri sériovom objeme prúdiaceho vzduchu tam extra rozdiel nebude. Skôr by pomohol hrubší tubus od filterboxu k turbu. Origo je dosť biedny a po výmene za niečo väčšie by mohol byť cítiť nejaký rozdiel v nízkych a vysokých otáčkach. Ale všetko je to vlastne len také na efekt. Pomôcť to moc nepomôže. Pokiaľ by si tam mal 250PS tak chápem že ťa nejaký papierový filter obťažuje
proste som ťa nechcel odradiť, len poradiť že si radšej kúp peknú voňavku do interiéru, inak je to zbytočné
BMW e38 735i Long
Ex: BMW 320d E46 Turing ´00, Passat B5 1,8T AEB ´97, Renault laguna 1,9DTi ´97
"Volkswagen = Lego pro dospělé"
Veci z passata B5 na predaj
Ex: BMW 320d E46 Turing ´00, Passat B5 1,8T AEB ´97, Renault laguna 1,9DTi ´97
"Volkswagen = Lego pro dospělé"
Veci z passata B5 na predaj
- MichalT
- Autoškolák
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 03.06.2011 18:12
- Bydlisko: Zilina
Re: Turbo
Ahojte som tu novy.Asi pred troma tyzdnami som kupil toho mojho passata,ale s takou drobnou vadou motora o ktorej som pred kupou vedel.Tyzden som sa babral v motore samozrejme ked som mal čas kym som na to prisiel.Auto nemalo taky tah ako by som čakal a ked prisiel kopec,tak som mohol pomaly vystupit a ist popri nom.Skusal som vymenit vahu vzduchu,meral som tlaky motora,ale furt nic.Nakoniec ma napadlo,ci to nebude nahodou zapchaty kat.Odpojil som ho od turba o v katalizatore bola prebita velka diera.Ked som strcil palec do turba,tam kde sa napaja vyfuk,tak tam cosi hrkalo.Nakoniec som ho vybral a pozrite foto
Passat B5 1.8T,AEB