problem korekcie vysoka spotreba na palubnom
Moderátor: xmon
-
- Autoškolák
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 23.02.2016 13:45
problem korekcie vysoka spotreba na palubnom
Nazdar mám taký menší problém z mojou borou 1.9tdi ajm 85kw na voľnobehu má strašne veľkú spotrebu synchro je na nule korekčné dávky za určitých podmienok vyskočia na valec 1:-3.0mg 2:-3.0mg 3:+3.0mg 4:+3.0mg tj. keď motor popreháňam potom sa postupne redukujú na hodnoty dole na obrázku motor s týmito hodnotami ma úplne iný zvuk čo som urobil: vyčistil palivový filter v nádrži nádrž vymenil palivové potrubie k filtru a od filtra paliva pod kapotou vedú priesvitné trubky do filtra ide palivo bez bubliniek no z filtra ťahá naftu z bublinkami vzduchu keď pridám je toho viac aj palivový filter som neska vymenil vyčistené turbo vymenené tesnenie na tandemovej pumpe nové solenoidy nová spojka jednohmota zotrvačník taktiež nový, nová el. lišta na vstrekoch motor má iba dve anomálie od 3000ot neťahá akoby umrel inak v ostatnom rozmedzí ťahá ako drak a tie korekcie ako hľadá strašne kolíšu zvuky z neho robí to od kúpy napadá ma že tandemová pumpa netlačí dostatočne do vstrekov inak neviem motor nedými iba pri prudkej akcelerácii troška na čierno
- janosik93
- VWmaniak
- Príspevky: 5253
- Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: problem korekcie vysoka spotreba na palubnom
vstreka KO, vačka bude zodretá aj s hydroštelmi ...
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...
- Obrocnik-VladoZV
- VWmaniak
- Príspevky: 7024
- Dátum registrácie: 28.05.2010 20:41
- Bydlisko: Zvolen
- Kontaktovať používateľa:
Re: problem korekcie vysoka spotreba na palubnom
Mam pocit akoby si tam mal vstreky ktore tam nemaju ani byt.priklad mas 85kw motor a vstreky z 96kw.Starty za studena a za tepla su ake?