Zdravim, sorry za novu temu,...Pred rokom som robil repas Turba a od vtedy najazdil cca.10.000km. Asi pred mesiacom mi zacalo piskat turbo > pri jazde po rovine, alebo namieste pri pridani plynu to trva pokial sa neustalia otacky. Pri zatazi - najma jazda do kopca pisti skoro stale. Pod Hadicou sania ( privod do turba) je nateceny olej. Je mozne ze to turbo odchadza i po najazdeni tak malo km? Nanestastie som v zahranici a pokial sa dostanem sa SVK predpokladam ze najazdim min.4.000 km...Je nutne to riesit ihned? je mozne repasovat uz repasovane turbo, alebo radsej nove?
Je mozne ze tam ten olej natiekol cez tu umelu hadicku ktora spaja saciu hadicu s splastovym krytom na hlave valcov, alebo skor cez samotne mazanie turba? Aky to moze mat dopad?
(pripajam foto zateceneho miesta +zvukovy zaznam motora ( zvuk na zazname je cca2-3 x slabsi ako v realite)
Vopred dakujem za cenne postrehy a rady
Passat B6 (BMP) 103 KW TDI 2.0 -233.000km - Piskanie Turba -
Moderátor: ejne
-
- Autoškolák
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 10.01.2014 22:18
Passat B6 (BMP) 103 KW TDI 2.0 -233.000km - Piskanie Turba -
- Prílohy
-
- Turbo-Olej.pdf
- olej
- (727.12 KiB) 146 stiahnutí
-
- zvuk motora.zip
- Zvuk
- (189.93 KiB) 159 stiahnutí
-
- Autoškolák
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 10.01.2014 22:18
Re: Passat B6 (BMP) 103 KW TDI 2.0 -233.000km - Piskanie Tur
Zdravim Vsetkych, vie mi niekto prosim poradit? vopred vdaka